iugh!

Rubriken är resultatet från mitt försök till att skriva IG.
Och nu undrar ni alla varför i alla gudars namn jag skulle skriva IG!?
Jo det ska jag förklara för er kära vänner.

IG = Ingarö Gangsters!

Meningen var med det här inlägget att be två personer om ursäkt.
Mina två Bästaste Bästisar Hanna Liljeblad & Josefine Liljeblad!

Jag menar ju förstås Josefine Sundberg.

Jag niger så djupt att knäna hoppar ur led, bugar så djupt att ryggen går av.
Och ber om eran förlåtelse för eran (nu) handikappade och rullstolsbundna vän, Sissel Wickström.
She knows she's been a bad girl.

Jag kysser bort era vårtor på fötterna, torkar er i rumpan, masserar er i eternity!
ALLT, för att ni ska förlåta mig...

                                                                                image172 

Man ser ju klart och tydligt att det är nåt fel på na'

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är förläten ^^ vi lägger det bakom oss , wohoo ! glomt . . . Jag tar btw gärna den där massagen nu :D spelade fan match idag å har sjukt ont i fötterna . . . Marshmallow på dej !!!

2008-05-10 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0