Livet, ta och mogna lite will you?

Jahapp. Det var länge sen. Kommer ni ihåg mig?
Jo, jag är ju hon den misslyckade personen, hon som spacar ut var och varannan minut, Thi FjårtiS numbar owan.
Hon som, som alla andra tror att hon är någon, någon speciell som alla gillar, vill vara med och kanske dansa lite sängsalsa med? ;P
Yes, that's me.
Hon som inte kan stava till choklad. (ollade upp det på internet just nu..)

Det skulle stå "Kollade" där i parantesen, men tyckte att det var lite hilarious om jag lämnade det sådär, lite halv snuskigt. Fast jag kan ju inte olla någon/något. 
Jag har ju nakenfobi, då går det inte ju.

Men iallafall. Back to the subject. (Nu kommer jag osökt att tänka på engelska nationella vi hade idag, vilket gick bra, tackar som frågar)
Det jag ville säga var att gud är en elak jävel. 

Då var det sagt.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0