smörmailet

Hej Henrik!
Nu är det så att jag är Sveriges, om inte världens, jubelidiot nr. 1.
För jag har ingen Samhällebok. Vilket gör det lite svårt att svara på frågorna. 
Därför frågar jag dig snällt men hundvalpsögon ifall jag inte kan få skicka in mitt bidrag på torsdag istället?
Då hinner jag hämta boken i skolan imorgon, och göra klart alla frågor tills på Torsdag. (kan inte riktigt plugga på Onsdag kväll, släkten kommer och firar Varborg.)  

(Jag vet, jag vet, man ska inte göra läxorna den sista kvällen.. men vi har haft så enormt mycket att göra dom senaste veckorna att man bara inte haft tid. Och jag har varit tvungen att prioritera andra ämnen, bli inte allt för ledsen!)  

Med vänliga hälsningar
//Jubelidioten Sissel W

Ja, jag har då ingen släkt, alla är döda. Och min samhällsbok ligger längst ner i skåpet.
Men nice mail eh, eeh? ;P
Guldstjärna i kanten.

Tror ni han nappar?



Hahahaha xD
Skrev VaRborg. VARBORG! Till min lärare...

Äh, han blir helt såld, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0