Nattfotbollen

På natten mellan måndag-tisdag hade skolan fixat lite fotboll. Alla klasser får ställa upp med ett (eller flera) lag och vinna priser och skit.
Det var också maskerad och de som hade bäst utklädnad vinner också pris.
Jag kan börja med att våran klass inte vann ett piss, men det var kul ändå :P
Våran klass utklädnad skulle då vara "en valfri hjälte", vilket killarna i klassen bestämde med argumentet "det är lättfixat".
Jomenvisst, jag har ju en batman dräckt hemma i garderoben. Självklart.
Så det blev lite ihopplock av typ kallingar och tights.
Mycket sexigt me know.

Såhär blev resultatet:

image168

Snyggt eller vad? Det var ganska många som frågade vad jag föreställde...
Måste tillägga att det är min 60 åriga pappas kallingar. Och T-shirt. haha

I andra matchen stod jag i mål (tillägger att vi vann den matchen ;P), fick en hård boll rakt på handen, bröt tummen.
Spelade tre matcher till (stod dock inte i mål dom gångerna) och gick till skolan dagen efter, innan vi märkte att den var bruten xD
Kan också nämna att det är min högra tumme, vilket gör att jag inte kan skriva.
Väldigt bra när man har ett prov dagen efter, och ska skriva under kvitton och skit.
Väldigt bra.

P.S Jag vet att jag ser ut som en kille på bilden, ni behöver inte påminna mig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0