Rihanna konsert

Trött, sliten men ändå nöjd :P
Var på Rihannas konsert igår med Camilla, trodde att det skulle vara mycket sämre faktiskt :o
Det var drag hela tiden (om man bortser från timmen av väntan innan det drog igång), coola kläder (nästan hela tiden) och bra dansare och såklart Rihanna herself var grym! ^^
Något pinsamt dock när jag satt och sjöng (Läs: Skrek) till "Shut up and drive" och musiken tystnade. Väldigt bra att jag verkligen, verkligen inte kan sjunga, så hörde jag inte mig själv pga ljudet. Great xD
Var också grymt kul när hon körde Umbrella i slutet, galet :P Man fick inte heller ha med sig sitt paraply in, vet iofs inte varför, alla kanske skulle sitta och vifta med dom och peta ut varandras ögon.. who know ;P

Men men, för övrigt sitter jag här i skolan en timme för tidigt...som vanligt då.
Ska kolla upp ifall det finns några biljetter kvar till Kelly Clarkson som har konsert den 11/4, måste bara gå! :D
Fan vad mycket konsert det kommer bli för mig.. Kelly 11 och BSB den 14/4 :P

image169

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0