Body Pump = A slow and painful death

Som nästan alla andra gånger jag skriver, är jag inte ett stort fan av livet just nu.
Jag kan dela med mig till världen att jag inte ens kan lyfta armarna korrekt till tagentbordet, vilket resulterar i att detta inlägg kommer ta a hell of a time att skriva.

Och jag säger bara två ord: Body jävla Pump.
Ok, det blev tre, kände att det där fula ordet i mitten liksom passade in i det hela.
They make a good threesome.

Vill också säga att jag har två prov imorgon, och ett på fredag, plus att man ska ha läst klart en engelska bok, som jag törs säga att jag inte läst en sida av.

Och som grädden på moset kommer jag inte vara hemma imorgon kväll, since mina kära vänner känner för att ha en liten fest. På en torsdag, I know.
De är båda lediga på fredag...

Oh yes, Lovin' Life // Sissel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0