Måndag 19 Maj 08

Är inte en bra dag för Sissel Wickström.

Jag har en lista.
Ja, jag gör listor hela tiden hela dagarna alla veckor. Fast nu har jag iockförsig köpt mig två stycke anteckningsblock (size mini) för enbart detta endamål.
Och i mitt anteckningsblock står det: (det går fan inte att läsa skit'n...)

19 Maj 08

Slussen.
Här sitter jag, fryser, har missat bussen (alltså 30 min till nästa), tappat bort matteläxan (för tredje gången), är sjuk (har ont som faen i magen, hostig och snuvig) och till råga på det har jag hicka.
Hänner mig som ett djur på zoo, alla stirrar på mig (jag hickar som en groda... jag skulle också ha stirrat).
Jävligt kul faktiskt.

Nästa sida.

Ajuste, det är hål i min väska (allt ligger nu utspritt i skit'n), jag glömde skåpnycklarna, mitt hår ser förjävligt ut, min tummnagel blöder (och är sjukt ful som vanligt, efter som den praktiskt taget blev krossad när jag bröt tummen min), jag kan inte träna med mitt nya gymkort på World Class (eftersom jag är en sjukling) och gubben bredvid mig på bänken luktar jävligt skumt.
Och att jag sitter och skriver detta, är rätt patetiskt bara det.
Nu vill jag bara hem och bajsa...
(sen så står det nåt oläsbart, bussen kom).

Och jag kan lägga till att min röv is killing me. Jag spann(?) igår på WC (World Class för alla er som trodde jag menade toaletten).

Det är inte kul.

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

wohoo sissel ! du har ju gått helt crazy ( ursäkta direktöversättningen ) på lay-outen !!!

och ja , jag trodde du menade toaletten . . .^^ hare gött :D

2008-05-19 @ 23:19:59
Postat av: sissel

haha, I know ;P scary is'nt it?

2008-05-20 @ 18:20:39
URL: http://madape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0